Opinia użytkownika: Anna_149
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Chcąc zmonitorować swoją przesyłkę kuchenkę gazowo-elektryczną postanowiłam zadzwonić do kuriera DHL na infolinię tak jak mi kazano ze sklepu internetowego elecity. Jednak pani która odebrała mój telefon była bardzo niemiła i tłumaczyła mi w ten sposób to pani nie rozumie że kurier nie ma możliwości dostarczenia Agd pod dwa adresy. A ja dzień wcześnie w sklepie internetowym wysłałam wiadomość e-meil i w uwagach napisałam że najlepiej będzie jak kurier do 12.00 dostarczy przesyłkę pod adres A a od 12.30 pod adres B, gdyż wiąże się to że kuchenki sama bez mężczyzny nie odbiorę, a w dodatku jestem kobietą ciężarną. Niestety pani agresywnie przez telefon tłumaczyła, że to raczej niemożliwe, nawet nie próbowała poszukać jakiegoś rozwiązania, które by zadowoliło dwie strony. Musiałam jej zwrócić aż uwagę żeby była bardziej uprzejma.