Opinia użytkownika: Titkos
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Moja mama 81 letnia kobieta ,mieszka samotnie. Jedynym środkiem kontaktu jest telefon. Kożysta z usług TP. Nagła awaria i musiałem skożystac z tzw. "Błękitnej lini".Zgłoszenie zostało przyjęte, pani poinformowała mnie o przewidywanym terminie usunięcia usterki i sposobie. Otrzymałem SMS-a o numerze otrzymania zgłoszenia o usterce. Parę minut po zgłoszeniu otrzymałem telefon z zapytaniem czy jestem zadowolony z formy przyjęcia zgłoszenia o usterce. W ustalonym terminie usterka została usunięta o czym zostałem natychmiast poinformowany. I ponownie zostałem zapytany czy jestem zadowolony z formy załatwienia zgłoszenia. Tak Szanowna TP jestem zadowolony z wykonania usługi i jestem bardzo miło zaskoczony forma i szybkościa załatwienia problemu.