Opinia użytkownika: nepomucen
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Na infolinię kliniki Lux Med zadzwoniłem w celu umówienia się na wizytę do lekarza. Zanim otrzymałem połączenie z konsultantem przez kilkanaście sekund wybierałem odpowiednie cyfry na klawiaturze telefonu w celu skierowania mnie do odpowiedniego konsultanta – komunikaty były czytelne i tak jak napisałem wcześniej nie trwało to długo. Później niemal natychmiast otrzymałem połączenie z konsultantką. Pani po drugiej stronie słuchawki przywitała mnie, przedstawiła się i w trakcie całej, trwającej ok. 2 min. rozmowy była całkiem sympatyczna, a co najważniejsze kompetentna. Poprosiłem o wizytę w II połowie marca i taki termin otrzymałem. Ogólnie po zakończeniu rozmowy byłem usatysfakcjonowany poziomem obsługi. Dodam jeszcze, że w stosunku do mojego poprzedniego kontaktu z infolinią Lux Med-u ( ok. 3 miesięcy temu ) zauważyłem sporą poprawę, a mianowicie połączenie otrzymałem od razu i nie musiałem nie tracić kilku minut w oczekiwaniu na połączenie.