Opinia użytkownika: Slash
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Kupując urządzenie wielofunkcyjne HP Photosmart B110 series otrzymałem możliwość drukowania z dowolnego miejsca na Ziemi wysyłając po prostu e-maila jako że drukarka takowy posiada. Jedyną rzeczą którą musiałem zrobić to zarejestrować swój produkt na stronie hp.com i utworzyć swój własny profil. Niestety napotkałem nieoczekiwany problem z dodaniem urządzenia wielofunkcyjnego do mojego profilu. Dlatego postanowiłem skorzystać z pomocy elektronicznej jaką oferowała mi firma Hewlett-Packard z tytułu gwarancji. Po pierwsze trzeba zaznaczyć że wypełniając formularz trzeba było przebić się przez gąszcz informacji które należało podać w celu zidentyfikowania urządzenia np.kiedy urządzenie zostało zakupione, gdzie, jaki jest numer seryjny i podstawowe jak imię i nazwisko, e-mail.Taka procedura choć żmudna i czasochłonna jest bezpieczna dla klienta.Po opisaniu problemu automatycznie dostaje się wiadomość na skrzynkę że e-mail dotarł tym samym klient ma 100% pewność że dobrze wypełnił formularz.Odpowiedz dostałem po upływie 24h czyli pod względem czasowym przeciętnie.Jednak wiadomość była jak najbardziej trafna ponieważ rozwiązała mój problem.Firma przesłała cztery sposoby z których jeden okazał się adekwatny.Oczywiście w wiadomości nie zapomniano o zwrotach grzecznościowych typu"Serdecznie pozdrawiam" itp. co tworzy zaufanie klienta do firmy.Warto zaznaczyć, że można było skontaktować się także w sposób telefoniczny co jest bardzo ważne bo im większy wybór tym lepiej dla klienta. W wiadomości zaznaczono również że nawet w przypadku pozytywnego rozwiązania problemu proszą o odpowiedz zwrotną. W taki oto sposób przedsiębiorca tworzy atmosferę troski o klienta tym samym zachęcając go do dalszych zakupów jak nie teraz to w przyszłości.