Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy TYLKO czytników na terenie hipermarketu Carrefour. Wybralisy się po czajnik bezprzeowdowy z mężem. Wybór czajników był bardzo duży ale nie wszystkie ceny byy widoczne. Wzięłam pudełko z interesujacym nas czajnikiem i podeszła do najbliższego czytnika, ale tam nie było urzedzenia. Udałam się na alejke z zabawkami tam był, ale uszkodzony- wisiął krzywo i nie czytał kodu towaru. Przewędrowałam z pudekie jeszcze przez spora czesć sklepu i odkryłam, że czytniki na sklepie są albo ściągnięte, albo uszkodzone i tych sprawnych umożliwiajacyh sprawdzenie ceny jest niewiele. Ostatecznie czajnika nie kupiliśmy, ale zastanawiam sie zy to celowe działanie czy dziwny przypadek uszkodzenia ponad 2/3 czytników na sali hipermarketu?