Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tchibo

Treść opinii: Tchibo swoją ofertę dystrybuuje nie tylko w placówkach stacjonarnych. Ich oferta dostępna jest również w sklepie internetowym. Plusem dokonania wirtualnych zakupów jest niewątpliwie to, iż oferta obejmuje artykuły z katalogów wstecznych w tym takie po obniżonej cenie. W sklepie internetowym kupimy również produkty oznaczone w katalogu jako dostępne wyłącznie online oraz oczywiście kawę i kawowe akcesoria. Z okazji Świąt obniżono koszty dostawy do 9,90 a zakupy powyżej kwoty 250 złotych wysyłane są bez opłaty za wysyłkę. Zobowiązano również się do dostarczenia zamówionych produktów do dnia 15 grudnia do 24 grudnia. Wprowadzono także możliwość opakowania paczki jako prezentu i dołączenie do niej kartki w dwóch wariantach świątecznej i z życzeniami. Opakowanie prezentowe i kartka to koszt 8złotych za każdą z w/ w usług. Jest to kwota dość wysoka i zauważyć tu należy iż wiele firm pakowanie „prezentowe” oferuje gratis. Na podkreślenie i pochwałę zasługuje skrócenie czasu dostawy. Pozytywnymi aspektami są również: Wyraźne zdjęcia i opisy produktów Oznaczenie produktów jako te już wykupione Podział oferty taki sam jak ukazujące się katalogi. Przedstawienie z możliwością zakupu asortymentu z tygodniowym wyprzedzeniem w odniesieniu do oferty stacjonarnej Możliwość zamówienia Newslettera A przede wszystkim łatwa nawigacja po stronie i estetyczna nie przytłaczająca grafika. Pomimo iż strona pełni również funkcję informacyjną a jej zasoby są spore wszystko łatwo odnaleźć . I jeszcze jedno. Zakupy których dokonamy klikając w link na stronie PAYBACK są objęte naliczeniem punktów w tym programie. Szkoda iż tylko zakupy internetowe są włączone do wspomnianego programu lojalnościowego i nie obejmują zakupów stacjonarnych. Doś kłopotliwe jest również to iż numeru karty nie można zarejestrować na swoim koncie Tchibo i trzeba na stronę Tchibo wchodzić za pośrednictwem strony PAYBACK. Do pełnej satysfakcji brakuje mi także dat pod poszczególnymi kolekcjami umieszczonymi w górnym pasku strony co pozwoliło by na łatwiejszą orientacje w ofercie. Ogromnym mankamentem jest brak możliwości odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym.