Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: W oddziale Poczty podszedłem do okienka oznaczonego podwójną tabliczką informacyjną: "Bank Pocztowy", "usługi finansowe". Gdy oddałem listy polecone i usłyszałem kwotę do zapłaty zauważyłem obok lady terminal do kart bankowych. Zapytałem więc czy mogę zapłacić kartą kredytową. Na to obsługująca mnie pani oddrzekła: "można zapłacić kartą kredytową, ale od transakcji jest pobierana prowizja". Zdziwiła mnie ta informacja, gdyż pierwszy raz spotkałem się z informacją o pobieraniu prowizji od bezgotówkowej operacji kartą kredytową, realizowaną poprzez terminal. Gdy zapytałem z czego wynika ta prowizja, pani z Poczty była wyraźnie skofundowana pytaniem. Zamiast odpowiedzieć, poszła na zaplecze. Po chwili wróciła z informacją, że prowizję ustalają banki wystawiające karty. Widząc bezradność pracownicy poczty, nie drążyłem dalej tematu. Konkludując z punktu widzenia jakości obsługi klientów: w tym oddziale Poczty Polskiej tabliczki z napisami "Bank Pocztowy" i "usługi finansowe", są nieadekwatne do oczekiwanych usług oraz do poziomu kompetencji pracowników.