Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: SKOK
Treść opinii: Konto ROR w SKOK Wołomin ma mój tata. Dziś razem udaliśmy się do placówki celem dokonania wypłaty oraz niejako przy okazji ustanowienia mojego pełnomocnictwa do konta. Odział jest dość mały. Wąski i długi .Jeno stanowisko dysponenckie i jedno okienko kasowe w głębi vis-a- vis drzwi. Po wejściu trzeba wejść po kilku schodkach. Na dole stoi dystrybutor z wodą. Przy balustradzie ustawiono stolik na którym wyłożono gazetę Dobry Znak i drobne landrynki. Obok niego stały dwa krzesła. Wypłatę jak również udzielenie pełnomocnictwa załatwiliśmy przy okienku kasowym. Do obsługi nie można mieć zastrzeżeń. Pani około 30 letnia, blondynka w okularach ubrana w bladoróżową koszulową bluzeczkę miała przypięty imienny identyfikator. Wypełniła odręcznie stosowny druk pełnomocnictwa, wskazała miejsca do podpisania oraz zapytała czy chcemy jego kopię. Ponieważ chciałam zrobiła jego ksero i wsadzone w koszulkę mi dała. Nie jako w między czasie dokonała wypłaty z konta. Na jej potwierdzenie tata otrzymał komputerowe pokwitowanie. Tak więc pierwszy od dawna kontakt z tą instytucją jawi mi się bardzo pozytywnie z zastrzeżeniem iż niestety placówka jest nie przystosowana do osób z ograniczoną sprawnością fizyczną. By załatwić jaką kolwiek sprawę w tym oddziale należy tak jak wspomniałam, wejść po schodach. Uważam nie zmiennie, iż wszystkie instytucje i placówki usługowo handlowe powinny być wolne od barier architektonicznych.