Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Chciałabym się podzielić z wami swoją opinią na temat Orange. We wtorek 21.12 w godzinach popołudniowych większość użytkowników tej sieci miała problem z korzystaniem z telefonu. Niestety nie otrzymaliśmy żadnej informacji, że takie problemy będą miały miejsce. Kiedy próbowałam wykonać pilny telefon do kuriera okazało się, że połączenie nie może być wykonane. Sądziłam, że to wina mojej karty, więc zdenerwowałam się, że akurat w okresie przedświątecznym nastąpiła awaria. Oczywiście ze względu na awarię nie mogłam się również dodzwonić do biura obsługi klienta Orange. O pomoc postanowiłam poprosić swojego brata. Kiedy próbował zadzwonić na infolinię okazało się, że on również ma problem z siecią. Przyniosło mi to ulgę, że to nie jest wina mojego telefonu. Problem został rozwiązany po upływie około 2-3 godzin. Kiedy udało mi się dodzwonić na infolinię automatyczna sekretarka poinformowała mnie, że jeśli dzwonię w sprawie problemów z wykonywaniem połączeń to jest to awaria sieci, za którą Orange przeprasza. Nazajutrz otrzymałam sms od Orange, że w ramach rekompensaty za awarię w święta przysługuje mi 30 darmowych minut. Uważam, że gest ze strony Orange był na miejscu i bardzo dobrze świadczył o firmie. Nie usprawiedliwia ich to jednak z tego, że awaria nastąpiła. Z pewnością wiele osób miało pilne sprawy do załatwienia. Być może były to sytuacje ratujące zdrowie czy nawet życie. Wiele firm również ucierpiało z tego powodu. Jednym słowem uważam, że tego typu sytuacja jest niedopuszczalna i Orange powinno wyciągnąć wnioski z tej historii.