Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W markecie Tesco, na kilka dni przed świętami, nawet w godzinach obiadowych, był bardzo duży ruch. Przede wszystkim było to widać po znacznie wydłużonych kolejkach do kas. Średnio przed czynnymi kasami stało 7-9 osób. Nie wszystkie kasy były czynne. Gdy kończyłem zakupy, znalazłem się w alejce sklepu na wprost pierwszych dwóch kas. Do tych kas nie było kolejeki. Kasjerki czekały na kientów. Miałem komfort szybkiej obsługi. Ale już kilka kas dalej stały długie kolejki klientów. Najpewniej osoby stojace w kolejkach nie wiedziały o czynnych, pustych kasach. Wiele osób z kolejek do kas miało wózki zapełnione po brzegi przedświątecznymi dużymi zakupami, co dodatkowo opóźniało obsługę kasową i irytowało oczekujących klientów. Sądzę, że problem obsługi kasowej w Tesco można usprawnić np. poprzez informowanie klientów (przez głośniki) o wolnych kasach. To pozwoliłoby na równomierniejsze obciążenie kas, a w rezultacie lepszy poziom jakości obsługi klientów.