Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Likwidując rachunek TOP w Getin Banku w Tomaszowie Lubelskim, obsługiwany przez panią Katarzynę X, zostałem potraktowany wysoce obcesowo. Już nie mówię, że standardy kultury (powitanie, uśmiech, pozycja otwarta) kobiecie tej są po prostu nieznane. Kobieta pracująca tam od lat co kolejna wyświetlająca się strona na monitorze robiła minę, jakby nigdy w życiu jej nie widziała. Aż przy jednej z nich zapytała szefową, czy w przypadku takiego komentarza jaki jest dopisany do mojego konta może je zamknąć. Chcąc jako klient wiedzieć, cóż za niestandardowe komentarze znajdują się na moim koncie nie mam do tego prawa. Rozumiem, że mają prawo one tam istnieć, ale klient nie powinien mieć świadomości, że na jego koncie jest coś bazgrane, że niedouczona pracownica wątpi w autentyczność dowodu (bo chyba braku xero dowodu dotyczył ów zapis.) Po dokonaniu transakcji stałem jak głupek przed stanowiskiem, czekając na informację pracownicy, że operacja jest zakończona albo czekając na jej pytanie, czy w czymś jeszcze może pomóc. Jednak nie napotkałem żadnej informacji odnośnie sposobu finalizacji naszego spotkania. Zdziwiona moją ciągłą obecnością przed stanowiskiem wydusiła z siebie tylko "czy oddałam dowód"? Żadnego "dziękuję", "do widzenia", ani nic! Wiem, że tzw. "ściana wschodnia" jest synonimem chamstwa i buractwa, ale nie życzę sobie takiego zachowania i sposobu bycia u pracowników banku w którym deponuję pokaźne środki. Skoro sama kierowniczka owej placówki obdzwania klientów i nie przedstawiając się ani z imienia i nazwiska, ani z imienia instytucji z ramienia której dzwoni z ofertą handlową, łamiąc tym samym ustawę konsumencką, to czego ja mam się spodziewać? Tłumaczyła mi później to tym, że została przez jednego z klientów zbesztana za to, że zadzwoniła do niego do domu i że tym samym jego żona dowiedziała się w którym z banków posiada on konto. Jeśli jeden awanturujący się klient ma być powodem bezprawnego dzwonienia do setki pozostałych klientów banku przez samą p.o. Dyrektora Punktu Obsługi Klienta Getin Banku w Tomaszowie Lubelskim, to czego się spodziewać?