Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: niestety zaginęła mi karta SIM używana do korzystania z drugiego numeru telefonu przyznanego przez operatora. sprawa bardzo mnie martwiła, ponieważ miałem na niej zapisane sporo kontaktów. zadzwoniłem do Ery z prośbą o poradę co w takiej sytuacji można zrobić. Wytłumaczyłem, że karta prawdopodobnie jest gdzies w biurze, ale nie wiem gdzie. Jednocześnie nie chciałem aby ewentualny znalazca mógł sobie z niej podzwonić, a PIN z karty zdjąłem dla własnej wygody. Konsultant zaproponował zablokowanie karty i przedstawił dostępne opcje łącznie z ta, która mnie najbardziej interesowała - zablokowanie na dowolny okres czasu bez utraty numeru i możliwością odblokowania w dowolnym czasie. Bomba!!! :) Około 2 tygodni później po powrocie z delegacji znalazłem kartę w domu i po krótkim telefonie udało się ją odblokować bez najmniejszych kosztów obu operacji. :) To się nazywa fachowa obsługa. :)