Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Parking przed sklepem jedynie częściowo odśnieżony, znaczne utrudnienie w poruszaniu się tak autem, jak i pieszo. W sklepie niestety brudne podłogi, wiele produktów poprzekładanych tak na standardowych regałach, jak i w koszach spotowych. Asortyment dla dyskonta utrzymany, nie ma braków pośród standardowego asortymentu. Układ alejek czytelny i nie utrudniający wykonania szybkich zakupów. Niestety znaczącym mankamentem sklepu jest problem z kasami. Przez większość czasu czynna jak zauważyłem jest tylko jedna kasa. I dopiero tasiemcowa kolejka zdenerwowanych klientów powoduje otwarcie kolejnej. Brak również kompetentnego wsparcia ze strony obsługi sklepu w przypadku poszukiwania produktów na półkach. W najlepszym wypadku spodziewać się można wskazania ręką z hasłem "gdzieś tam stoi". Jedynie obsługa na kasach próbuje zatrzeć negatywne wrażenia ze spotkania z obsługą.