Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: wiodący usługodawca internetowy / telewizyjny w Polsce ma poważne problemy z księgowaniem pieniędzy za rachunki!!! przebywałem u kolegi w Warszawie, który korzysta z usług firmy UPC już od ponad 2 lat. Nagle obaj zostaliśmy rozłączeni z internetem. Kolega zadzwonił do firmy w celu sprawdzenia co się dzieje. Usłyszał najpierw informację, że ma nie uregulowany rachunek więc połączył się z działem płatności. Tam z kolei Pani uparcie twierdziła, że rachunek nie jest zapłacony. Połączyłem się z siecią za pomocą usługi BlueConnect i kolega zalogował się na konto bankowe, gdzie "jak w mordę strzelił" jasno było widać, że pieniążki nie tylko zostały wysłane, ale nawet zaksięgowane na koncie odbiorcy. Tłumaczenia nie przyniosły efektu, gdyż Pani z uporem twierdziła, że taka sytuacja nie jest możliwa, bo nie ma odnotowanej wpłaty w systemie. Poprosiliśmy więc o połączenie z kimś, kto ma bezpośredni wgląd w wyciągi bankowe, ale okazało się, że takiej możliwości w ogóle nie ma. Sfrustrowani rozłączyliśmy się i następnego dnia podjechaliśmy na ulicę JP II w Warszawie do biura obsługi klienta firmy. Pani popatrzyła na wydruk z konta i miała zrobić adnotację w systemie. 6 godzin później usługi dalej były zablokowane, więc wykonaliśmy kolejny telefon. Inna tym razem osoba poinformowała nas, że nie ma ani pieniędzy ani adnotacji w systemie o naszej wizycie w biurze!!! Na szczęście biuro było jeszcze czynne, więc udaliśmy się tam ponownie. Obsługująca nas wcześniej Pani stwierdziła, że zrobiła adnotację, ale "coś musiało nie zapisać się w systemie"... Zapewniła, że teraz już jest OK. Czekaliśmy do godziny 21, ale usług dalej nie było... kolejny telefon i marnowanie pieniędzy na czcze dyskusje, żeby znowu dowiedzieć się, że pieniędzy nie ma ani adnotacja nie została wprowadzona. KPINA!!! Niestety weekend kolega spędził bez dostępnych usług, za które zapłacił. W poniedziałek wszystko wróciło do normy, jednak na kolejnym rachunku jasno widać, że za odłączenie ponosi winę abonament, ponieważ została naliczona opłata za ponowne podłączenie. CZY TO JEST NORMALNE???