Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ewa_766

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Wybrałam sie dzisiaj do banku chcąc otworzyć konto indywidualne, na wstępie zdziwiły mnie numerki które pobiera sie z automatu, a następnie wyświetlane są przy poszczególnych kasach. Na pierwszy rzut oka wydaje sie to dobrym rozwiązaniem, ale kolejki wcale nie są mniejsze i moim zdaniem jak rownież klientów banku wcale nie przyśpiesza to obsługi (zaobserwowalam to stojac dość długo w kolejce- około 40 minut i widząc zniecierpliwienie klientów). Poza tym jakość obsługi nie należy do wysokiej, ponieważ nie uzyskałam odpowiedzi na wszystkie pytania i raczej nie założyłabym tam konta choć faktycznie nie jestem zadowolona ze swojego banku i dobra propozycja ze strony obcego banku napewno by mnie zainteresowała. Byłam tam jako osoba bezstronna ponieważ nie mam tam konta i nie miałam wcześniej żadnych doswiadczen związanych z tym bankiem.