Opinia użytkownika: Iwona_577
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: Dziś w salonie Kruka spotkała mnie niemiła niespodzianka, w przeciągu 10 minut nie zostałam obsłużona, mimo iż zwróciłam się do ekspedientki z prośbą o pokazanie kolczyków. Wydaje mi się, że w podejściu do klienta nie powinno być ważne, czy ta osoba ma na sobie sportową kurtkę i śmieszną czapkę czy wytworny płaszcz, bo przecież wygląd klienta nie świadczy o zasobności jego portfela. Moje wcześniejsze doświadczenia z tymi salonami były bardzo dobre, dlatego zdecydowałam sie dziś zrobić tam zakupy. Niestety rozczarowałam się i stopnia mojego razczarowania nie umniejsza nawet śliczna świąteczna dekoracja salonu. W przedświątecznej gonitwie wiele można obsłudze sklepów wybaczyć, ale w miejscu takim jak salon jubilerski oczekuje się określonego poziomu obsługi. Powinno się więc może wziąć poprawkę na zwiekszone zainteresowanie w tym okresie i zwiększyć ilość osób obsługujących, a rozdział towaru robić po zamknięciu salonu.