Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLBUS
Treść opinii: Po pierwsze obskurnie wyglądający dworzec, notorycznie spóźnienia autobusów mojej linii (min 20 minut), już na pierwszym przystanku (1km od dworca). Wreszcie wręcz chamscy kierowcy, czy totalnie niekompetentna obsługa w holu dworca(kasy, informacja) i wielmożny dyżurny ruchu, facet myśli chyba ze jest na tym dworcu alfa i omega, robi problem żeby potwierdzić spóźnienie autobusu, potrzebuje takiego potwierdzenia do szkoły aby usprawiedliwić nieobecność z powodu gigantycznego opóźnienia autobusu. Problem jest ogromny, po co na co tysiąc pytań i na końcu z wielka laska, i podkreśleniem ze to ostatni raz otrzymuje potwierdzenie! Często jest komentarz ze jak szkoła nie wierzy to na pks ma zadzwonić.. odradzam komukolwiek rozmowę z tym gburem! Bywa ze autobus ma opóźniony czas odjazdu o pół godziny to nawet nie raczy o tym nikogo poformować przez ten swój megafon! Dopiero po interwencji jednego z zirytowanych pasażerów, zaczyna cokolwiek sprawdzić, po czym standardowo słyszy się ze "autobus nie powrócił z trasy" TAM PRACUJĄ LUDZIE KTÓRZY ŻYJĄ JESZCZE W MINIONEJ EPOCE, W KTÓREJ KLIENT TO ZŁO KONIECZNE!