Opinia użytkownika: Marta_61
Dotycząca firmy: 5.10.15.
Treść opinii: Dzisiejszego dnia udałam się do jednego ze sklepów z odzieżą dziecięcą, by kupić dziecku kapcie. Wybrałam sklep 5. 10. 15. Stojąc koło półek z bucikami, przez długi czas poszukiwałam kartonika z rozmiarem, którego potrzebowałam. Jedna z pracownic stała na przeciw mnie i patrzyła co robię. Nie podeszła o mnie, nie zaproponowała pomocy. Wreszcie zapytałam ją czy może podejść. Stojąc dalej w swoim miejscu zapytała- słucham? Zapytałam czy w razie pomyłki rozmiaru mogę kapcie wymienić na mniejsze. Pani odpowiedziała, że tak. Zauważłam,znajmoych, którzy szukali ubranka dla maleńkiego dzidziusie. NBie mogli doszukać się odpowiedzniego koloru. Natomiast druga z Pań obsługujących również sobie stała i tylko patrzyła. Żadna z tych pracownic nie podeszła do klientów by zaproponować pomoc. Jest to sytuacja dość niekomfortowa, bo klienci nie czując "wsparcia od pracowników" przy wyborze produktu, po prostu wychodzą ze sklepu. Brak rozmowy z klientem wyklucza możliwość dokonania zakupu.