Opinia użytkownika: Marcin_1182
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wizyta w Biedronce, typowe zakupy. Parking dla samochodów odśnieżony, ale jak to często bywa w Szubinie brak wolnych miejsc parkingowych. Wchodzę do sklepu i ku mojemu zdziwieniu pojawiły się tak długo oczekiwane koszyki podręczne na zakupy. Plakaty promujące produktyz datami od 13 oraz od 16 grudnia, były widoczne przy wejściu. Wejście i pierwsze 10 metrów od wejścia było zabłocone błotem pośniegowym, nie zauważyłem żadnych śmieci na podłodze. Palety ułożone w jednej lini z tolerancją 20mm. Tylko jedna paleta stała w przejściu po lewej stronie właściwie, przy której nie było nikogo z obsługi. Ponad to zauważyłem kilka pustych opakowań foliowych na palecie z napojami po lewej stronie za stojącą w przejściu paletą. Więcej zastrzeżeń nie mam. Zrobiłem zakupy i udałem się do kasy. A tam praktycznie bez kolejki zostałem obsłużony. Pani Ilona mnie przywitała, zaproponowała reklamówkę foliową, zeskanowała wszystkie produkty, zaproponowała kropkę, skasowała należność, wydała resztę i się pożegnała. Kasjerka była bardzo miła i nie robiła nic niestosownego co by wzbudziło zniesmaczenie u klienta, np żucie gumy itp. Polecam i duży plus za koszyki podręczne.