Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Pomoc ze strony personelu na działach - praktycznie żadna. Cieżko kogokolwiek złapać. Jedynie znośne zainteresowanie to przy zamykanych gablotach - jak się kogos poprosi. Straszna ciasnota na hali - wąskie przejścia między niektórymi regałami, tak, że trzecia osoba nie przejdzie sama, a co dopiero z koszykiem. A juz koszmar między regałami a wolnostojącymi "wyspami" na hali. Poza tym częśc towaru wysoko, poza zasiegiem konsumenta (zwłąszcza na stoisku kosmetycznym). Wózki i koszyki zawsze dostepne na hali, czasem problemy z wózkami na kosze - trzeba szukac w poblizu kas wolnych, pozostawionych przez poprzednich klientów. I jak w wiekszości hipermarketów - sztuczne problemy z wejsciem z pelcakiem. Plusy: kasy szybkiej obsługi i dla niepełnosprawnych, wykazywane zaintersowanie klientem w biurze obsługi klienta.