Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Kontakt e-mailowy z Biurem Obsługi Klienta Pierwszy w dniu dzisiejszym telefon do Biura Obsługi Klienta Play Mam poważne problemy z połączeniem internetowym, szybkość przekazu jest bliska zeru. Fakt faktem przekroczyłam dostępną ilość GB zawartą w abonamencie, ale nie pierwszy raz tak się stało i nigdy to nie powodowało całkowitej niemożności połączenia się z Internetem. Nie wiem z czego to wynika i nie chcę snuć tu żadnych domysłów. Prawie z każdą stroną po dość długim jej ładowaniu połączenie w końcu udało się nawiązać. Zalogowałam się nawet na swoje konto pocztowe na stronie www.gazeta.pl Jednakże do swojej skrzynki e-mailowej na portalu Onet nie mogłam się dostać. Postanawiam więc zadzwonić gdyż w temacie informatyki jestem raczej mało biegła.Za trzecim razem udaje mi się połączyć z numerem *500. Wybieram problem z jakim dzwonię i po chwili zgłasza się konsultant. Przedstawia się i zwraca się z zapytaniem w czym może mi pomóc. Po mojej odpowiedzi przeprowadza standardową procedurę weryfikacji. Numer do którego jest przypisana karta, dane abonenta, hasło. Okazuje się iż tak jak przewidywałam wyczerpałam gwarantowane umową 5 GB. Ok, z tym się zgadzam. Wyrażam jednak mocne niezadowolenie z faktu całkowitego braku dostępu do konta na Onecie. Pan na te moje żale i stwierdzenia iż według informacji przy podpisywaniu umowy takiej sytuacji nie powinno być i fakt nie było do dzisiaj, stwierdził iż po prostu miałam szczęście. Proponuje dokupienie jednostek. Radzi 1 GB, najmniejszą z dostępnych za 15 zł. Chciał nie chciał muszę na tę ofertę przystać chcąc odzyskać dostęp do poczty. Pytam się więc konsultanta jak mam to konto doładować. Pan odpowiada, iż poda mi kod który będę musiała wybrać na klawiaturze telefonu. Mówię iż raczej jest to nie możliwe gdyż karta do której jest przypisany abonament usługi Play Online jest w modemie. Na to stwierdzenie Pan konsultant mówi iż sam przeprowadzi stosowne aktywowanie w systemie. Dopytuję się jak należy uregulować należność. Okazuje się iż na szczęście doliczona ona będzie do kolejnej faktury. Po kilkunastu minutach internet odzyskuje porwane względnie szybkie działanie. Bogatsza o wiedzę iż kartę w modemie mogę w razie czego „doładować” .Wiem również iż od razu o wprowadzenie kodu mam Prosić konsultanta. Zaczynam również rozważać wykup większego abonamentu. Nie jestem pewna na sto procent ale wydaj mi się iż do niedawna połączenie z *500 było bezpłatne. Obecnie jest to 1złotówka bez względu czas rozmowy. Zaraz po tym jak skończyłam rozmawiać dostałam sms’a z prośbą o ocenę konsultacji i mojego stopnia satysfakcji z niej. Cel został osiągnięty, problem rozwiązany choć słono dość mnie kosztujący. Pan był kulturalny, cierpliwy i rozeznany w ofercie i jej tematyce. Cierpliwy i co ważne używał prostego języka co pozwalało na zrozumienie zawiłości informatycznych z którymi jestem na bakier.