Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Yves Rocher

Treść opinii: Chciałam na stronie www.yves-rocher.com.pl zamówić korektor gdyż nie mogłam go odnaleźć w ofercie przesłanej mi listownie. Niestety przy produkcie widniała informacja ”produkt niedostępny”. No cóż, postanawiam napisać e-maila do Biura Obsługi Klienta ( bok@yves-rocher.com.pl ) z zapytaniem czy brak jest przejściowy i czy korektor jest może dostępny w sklepie stacjonarnym. Na następny dzień otrzymałam odpowiedź Szanowna Pani, …………….. W imieniu Yves Rocher, serdecznie dziękuję za kontakt oraz zainteresowanie naszymi produktami. Uprzejmie informuję, iż korektory rozświetlające są dostępne na stronie internetowej i w sprzedaży wysyłkowej. Nie dysponujemy informacją o asortymencie sklepów Yves Rocher. W związku z tym, możemy podać Pani numer telefonu bezpośrednio do salonu, gdzie powinna Pani otrzymać taką informację. W razie wątpliwości prosimy o ponowny kontakt na adres e-mail: bok@yves-rocher.com.pl lub pod numer telefonu 32 7 700 700 Życzymy miłego dnia W……… K……. Yves Rocher Polska sp. z o.o. BADANIE ZADOWOLENIA KLIENTA Yves Rocher Polska Sp. z o.o. ul. Nowogrodzka 68, 02-014 Warszawa KRS 163638 SR dla m.st.Warszawy, Kapitał zakładowy 2.604.000,- PLN NIP: 113-07-14-684 O tuż nie ma, przynajmniej jeżeli chodzi o dostępność na stronie www. Po otrzymaniu tego e-maila sprawdzałam jeszcze dwukrotnie. Szkoda iż pracownik nie zadał sobie odrobiny trudu by na stronie sprawdzić jak przedstawiania się oferta i jej dostępność. Przed całkowitą negatywną oceną firma tu broni się szybkim czasem odpowiedzi. Niestety , kompetencja pracowników bliska zeru.