Opinia użytkownika: Marta_61
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Dwa tygodnie wcześniej składałam w dziale obsługi klienta reklamację czajnika elektrycznego. Wczoraj udałam się w celu zapytania o decyzję w sprawie tej reklamacji. Pani z obsługi nie reagując na moją osobę rozmawiała sobie z koleżanką o swoich problemach zdrowotnych. Wreszcie raczyła się odwrócić i odezwać arogancko-słucham. Podałam jej kartkę z opisem reklamacji. Kobieta po długim poszukiwaniu danych w komputerze oburknęła do mnie -zwrot gotówki będzie. Miałam ochotę zapytać czy mówi to to mnie. Kolejna osoba, która czekała obok mnie na obsługę zaczęła się niecierpliwić, bo kolejna Pani, siedząc na fotelu i się na nim "kręcąc", patrzyła na klientów jak w obrazek i nie raczyła do nic podejść. Relacja klient- personel jest w tym sektorze obsługi bardzo zaburzona. Kobiety, które tam pracują maja w nosie jak się porozumiewać z klientami. Są one gburowate, nieprzyjemne w rozmowie i często są wręcz bezczelne w stosunku do klientów. Uważam, że przydała by się im długa lekcja dobrych manier. Poza tym, należało by przeprowadzić z tymi kobietami szkolenie z zakresu wyglądu miejsca obsługi klienta ( na blatach leżały otwarte folie z czekoladą, która była spożywana, leżały pogniecione faktury, papiery, folie, stały kubki z kawą, napój gazowany niedopity, kartki z danymi osobowymi).