Opinia użytkownika: Marcin_1182
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Cena czyni cuda - tak mówi hasło reklamowe popularnej sieci obuwniczej, no i faktycznie. We wrześniu zakupiłem obuwie wizytowe w cenie 149,99 PLN. W obuwiu po miesiącu użytkowania rozwarstwiła się podeszwa w obszarze czubka buta prawego, zatem niezwłocznie po zauważeniu usterki zaniosłem obuwie do w/w sklepu wraz ze zgłoszeniem roszczenia z tytułu niezgodności towaru z umową. Pani kierownik sklepu przyjęła roszczenie w dniu 24 listopada. Pani kierownik była miła i ze spokojem przyjęła obuwie i wydrukowałą firmowy formularz informując, że rostrzygnięcie nastapi do 8 grudnia. Owszem dnia 7 grudnia otzrymałem informację drogą telefoniczną, że reklamacja nie została uwzględniona. Po wyczerpującej rozmowie z Panią kierownik uświadomiłem jej że nie reklamowałem obuwia, tylko roszczenie z tytułu niezgodności towaru z umową. Po udaniu się ponownie do pięknego i czystego wnętrza sklepu sieci CCC spotkałem ponownie panią kierownik, miało to miejsce dnia 8 grudnia. W uzasadnieniu producent nie uznaje reklamacji, ponieważ uszkodzenie obuwia jest nieznaczne i ma prawo do naprawy obuwia w ramach reklamacji. I znowu zwróciłem uwagę że nie reklamowałem tego obuwia i ponownie wniosłem roszczenie z tytułu niezgodności towaru z umową. W dniu 17 grudnia otrzymałem telefonicznie informację że reklamacja została odrzucona, a ja nie składałem reklamacji przecież. Jawne robienie z klienta idioty... No trudno, udałem się po raz trzeci do sterylnie czystego i przepełnionego reklamami świątecznymi sklepu sieci CCC, gdzie uzyskałem uzasadnienie na piśmie od miłej Pani z obsługi sklepu. Zabrałem obuwie wraz z dokumentacją i sprawa zostanie skierowana na drogę prawno-sądową. O rostrzygnięciu sprawy będę informował w kolejnej opinii.