Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ochnik
Treść opinii: Z ciekawości wszedłem do salonu, aby popatrzeć na kurtki skórzane. Od razu po wejściu do środka, przywitała się ze mną pracownica. Podczas oglądania kurtek, podeszła ona do mnie i zaoferowała pomoc. Nie chciałem być nieuprzejmy, dlatego też poinformowałem ją, iż rozglądam się za kurtka. Przed zaprezentowaniem odpowiedniego modelu, pracownica zadała kilka pytań. Po otrzymaniu odpowiedzi, zaproponowała mi 2 modele, zachęcając jednocześnie do ich przymierzenia. Podczas przymiarki poinformowano mnie, z czego wykonana jest kurtka, oraz jak należy o nią dbać. Widać, że pracownica ma pojęcie o czy mówi a także widać, że klient stawiamy jest na pierwszym miejscu. Przez cały okres pobytu w salonie pracownica przebywała ze mną. Brak jakichkolwiek oznak zniecierpliwienia na twarzy pracownicy. Po paru minutach Podziękowałem pracownicy za uzyskane invormacje, lecz muszę się jeszcze zastanowić. Wychodząc z salonu, pracownica pożegnała się ze mną i zaprosiła ponownie.