Opinia użytkownika: Bożena_123
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: dnia16-12-2010 chcialam skorzystac z konta przez internet,ale zgubilam identyfikator więc zadzwoniłam na mlinie do banku w ktorym mam konto,zdziwiłam się ze dostęp do konta jest niemożlwy z powodu braku identyfikatora wtedy pani odbierajaca telafon mi sie rozlaczyl,zadzwoniłam jeszcze raz odebral pan R.K. kazal poczekac i zobaczy co się da zrobić ,po chwili zapytał o moje dane i znowu kazal czekac za jakies 10min,znowu sie odezwali powiedział ze musze miec identyfikator bo nie otworze strony ,ale skoro nie mam moga mi go poslac okres oczekiwania 10dni roboczych,i nic go nie interesuje ze mam konto jakby zablokowane,wiec poprosilam o rozmowe z kierownikiem znowu mam czekac,po chwili powiedział ze nie da rady tego odblokowac jak niemam identifikatora,i zapytalam dlaczego mnie z kierownikiem nie polaczy usłyszalam ze za chwile musi spytac czy może mnie połączyc ,znowu czekanie.Po chwili odebral mi kierownik pan M.O. tak się przedstawil ,opowiedzialam mu że potrzebuję wejsć do strony mojego konta przez internet ale nie mam identyfikatora,stwierdzil że nic nie poradzi ale moge go zlecić zeby mi go przeslali czekanie ok5-3 dni,zajeło mi to dzwonienie i rozmowa ok40min,tracac czasi kase na telefonie nieuzyskujac dostępu do wlasnego kontai kazał czekac zeby zlożycz pismo o przeslanie identyfikatora ,ale sie nie doczekalam polacznia bo kasa na koncie mi sie skonczyła a nikt z banku do mnie nie zadzwonił mimo że numer podawalam panu K. i powinien byc w systemie.bardzo mnie to zabolalo że tak mlinia i p.kierownik mnie potraktowali,i że niemam di dzisaj dojscia do konta oraz ze nikt do mnie nie zadzwonil.niepolecila bym w obecnej chwili tego banku,bo kazdy chec miec dostęp w kazdej chwili do konta a od tego jest ta mlinia zeby pomogli a nienaciagali na czsi koszta