Opinia użytkownika: Szakal
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Zima to niezbyt szczęśliwy okres dla posiadaczy samochodów napędzanych olejem napędowym dlatego staram się przestrzegać podstawowych zasad, aby uniknąć niechcianych sytuacji. Doszły mnie słuchy, że stacje Lotosu posiadają w tej chwili najbardziej zimowe paliwo z tych zimowych. Postanowiłem zatankować bak do pełna. Wjazd na stację nie stanowił żadnego problemu. Mimo wszechobecnego śniegu teren podjazdu był dokładnie odśnieżony i wolny od zagrożeń typu poślizgnięcia. Po zalaniu paliwa udałem się do sklepu w celu uiszczenia należności. W momencie gdy wchodziłem czynna była jedna kasa, do której stało w kolejce kilka osób. Jednak w momencie kiedy się ustawiłem w tej kolejce została otwarta druga kasa. Dzięki temu nie straciłem wiele czasu w kolejce. Obsługa przy kasie miła i uprzejma. Płatność kartą przebiegła szybko i bezproblemowo. Zostałem zapytany o kartę na punkty. W związku z tym, że jej nie posiadam zaproponowano mi jej założenie. Kończąc obsługę zostałem kulturalnie pożegnany. Sklep podobnie jak teren podjazdu był czysty i zadbany. Towar poukładany i bez widocznych braków. Największym mankamentem stacji paliw jest w tej chwili cena. Nienormalne jest to, że zawsze w okolicach świąt paliwo jest kilkadziesiąt groszy droższe. Moim zdaniem jest to przejawem braku szacunku dla klienta, który przecież zostawia tam swoje pieniądze nie tylko w okresie świątecznym, ale przez cały rok. Rozumiem, że mamy wolny rynek i każdy może sobie ustalać ceny wedle własnego uznania. Ale to co się dzieje na stacjach przechodzi czasami ludzkie pojęcie.