Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Odwiedziłem Oddział Banku Spółdzielczego w Białobrzegach k. Łańcuta by zapłacić rachunek. Bank znajduje się na parterze w ładnym (odmalowanym) budynku w centrum miejscowości (obok urzędu gminy). Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych- tylko teoretycznie, gdyż wejście na podjazd jest nieczynne (przewiązane biało-czerwoną wstęgą): nieodśnieżone. Obok drzwi wejściowych bankomat: sprawny. Sala operacyjna to 1 pomieszczenie, na wprost drzwi wejściowych kasa, po prawej stanowiska obsługi klienta (oddzielone od reszty pomieszczenia ladą). Dość przytulnie ale gwarno: pracownice głośno rozmawiały - a w zasadzie jedna z nich żywo relacjonowała wczoraj zaobserwowaną przez siebie podczas zakupów sytuację. Ponieważ pani ta ma dość donośny głos była dokładnie słyszana w całym pomieszczeniu. Byłem w tym momencie jedynym klientem więc wszedłem zauważony ale to wcale nie spowodowało zakończenia czy choć ściszenia tonu opowieści pracownicy. Po chwili weszła jeszcze jedna klientka (tez co prawda by opłacić rachunki) ale i to nie przyczyniło się w żaden sposób do wyciszenia monologu. Na szczęście zostałem szybko i sprawnie obsłużony przez panią kasjerkę. W zasadzie po to przyszedłem by opłacić rachunek co załatwiłem szybko ale kultura pracy pozostawia wiele do życzenia. To w końcu bank a nie targowisko.