Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: Na stronie internetowej W.KRUK wybrałem pierścionek który miał być prezentem gwiazdkowym. Zadzwoniłem do kilku salonów W.KRUK w celu sprawdzenia czy mają na stanie odpowiedni rozmiar - salon w Złotych Tarasach potwierdził że posiadają wybrany model w wybranym rozmiarze. Wybrałem się więc na zakupy do wspomnianego salonu. W sklepie było 5 sprzedawców z czego 2 osoby obsługiwały klientów. Po wejściu do sklepu "wolni" sprzedawcy próbowali nie zauważać osób wchodzących do salonu. Więc podszedłem do jednego ze sprzedawców podałem mu symbol wybranego zakupu. Pan sprzedawca sprawdził na komputerze i potwierdził że oczywiście posiadają ten model i ale tylko w jednym rozmiarze 17 - to był rozmiar który mi pasował. Poprosiłem o zakup i w tym momencie zaczęły się problemy najpierw sprzedawca przeszukał jedną po drugiej witrynę. Następnie zapytał drugą sprzedawczynie gdzie to może leżeć i wyciągnął cały stos pierścionków zupełnie innych i niepodobnych to tego na którego zakup się zdecydowałem. Potem przyszła trzecia pani i zaczęła przeszukiwać następne szuflady - w których asortyment nie był poukładany tyko wrzucony w workach foliowych. W tym czasie pan sprzedawca udał się do komputera i łaskawie sprawdził na komputerze wygląd pierścionka i stwierdził że prawdopodobnie zaszła jakaś pomyłka w systemie bo nie przypomina sobie żeby taki mieli. Na zadane przeze mnie pytanie czy mogą mi sprowadzić z innego salonu pan sprzedawca odpowiedział z niechęcią że raczej nie. Ocena ogólna -3 za brak kompetencji, wiedzy na temat posiadanego produktu i bałaganu panującego w szufladach oraz na półkach. Nie mniej jednak zachęcam do robienia zakupów w salonach W.Kruk ponieważ w innych salonach W.Kruk obsługa jest miła i kompetentna.