Opinia użytkownika: ROMUALDA_2
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: w związku z rozwiązaniem umowy z dotychczasowym operatorem mój wybór padł na PLAY i stąd moja wizyta w salonie. W sali obsługi czterech doradców. Zgłosiłam się do wolnego i przestawiłam moją prośbę tj. chęć sporządzenia pełnomocnictwa do przeniesienia numeru telefonu do sieci Play i gotowość następnie podpisania umowy.Spotkała mnie odmowa.Jako uzasadnienie podano ,że nie mogę rozwiązać umowy samodzielnie, powinnam wycofać oświadczenie złożone dotychczasowemu operatorowi i dopiero złożyć pełnomocnictwo wybranemu/nowemu który podejmie w moim imieniu w tym zakresie działania. Na moje oświadczenie,że nie będę anulowała rozwiązania umowy,a chcę podpisać pełnomocnictwo w tylko zakresie przeniesienia numeru spotkała się z odmową.Moje prośby o sporządzenie pełnomocnictwa cały czas były odrzucane.Wokół stanowiska zrobił się wianuszek obserwatorów -doradców sieci do których się zwróciłam z pytaniem :kto i może pomóc.Nikt nie zareagował.Poprosiłam wezwania Kierownika Salonu. Pojawiła się Pani ,która wcześniej obserwowała zajście i schowała się na zaplecze i znała sprawę.Podtrzymała odmowę swojej pracownicy, powtarzając uzasadnienie tj.obowiązujący wzór formularza i system komputerowy ,który nie przyjmie takiego zlecenia .Zażądałam sporządzenia pełnomocnictwa i jednocześnie oświadczyłam,że jeżeli będzie ta czynność zawierała wady zgłoszę się niezwłocznie w celu ich usunięcia.Pani Kierownik wypełniła standardowy formularz pełnomocnictwa i wprowadziła bez problemu do systemu informatycznego sieci.W ciągu kilkunastu minut otrzymałam SMS-a z podziękowaniem i informację o sposobie załatwienia sprawy.W ciągu trzech dni otrzymałam wiadomość z informacją o porozumieniu operatorów i możliwości odbioru karty SIM i dopełnieniu innych formalności. W/w salon jest położony nieopodal mego miejsca zamieszkania stąd mój wybór.