Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Twoje Soczewki
Treść opinii: Od jakiegoś czasu planowałam zamienić okulary na soczewki, jednak dawno nie byłam u okulisty, dlatego szukałam miejsc, w których można by wykonać badanie wzroku od razu z doborem soczewek. Przejrzałam wiele ofert i zdecydowałam się na wybór salonu Twoje soczewki, ze względu na najniższą cenę. Wydawało mi się, że firma ta cieszy się dość dobrą renomą (moi znajomi zaopatrują się tam w soczewki), niestety do czasu. Coś co powinno mi zając 2 wizyty zajęło 4 ( z 5 zrezygnowałam). Wizyta 1: "Niestety mamy opóźnienie pół godziny". Hmmm, nie mogę tyle czekać, koliduje to z moimi planami, myślałam że jak przyjdę na czas to badanie zajmie 20 min. Muszę przełożyć wizytę na inny dzień. Wizyta 2: Znowu opóźnienie! Każdemu klientowi mówią to samo. Łącznie spędziłam w salonie 1,5 godz. Pani lekarka bardzo miła, tutaj nie mam zastrzeżeń. Z tym, że niestety nie nauczyłam się zakładać samodzielnie soczewek i musiałam tę umiejętność nabyć sama w domu. W cenie badania była próbna para soczewek oraz płyn. Z tymże płynów im akurat w tym dniu zabrakło! I musiałam nabyć inny za 20zł. Informuje mnie o tym pani w czerwonych włosach, która jest chyba najgorszym elementem całego tego salonu. Opryskliwa, udziela klientom informacji z wielką łaską. Wizyta 3: Poświęcam kolejny dzień, aby odebrać gratisowy płyn. Wręcza mi go czerwonowłosa znowu z wielką łaską. W ramach opłaty klient ma prawo do drugiej darmowej wizyty, gdyby coś działo się nie tak. Soczewki próbne źle mi się noszą, rejestruję się więc na kolejną wizytę przez telefon. Wizyta 4: Znowu problem! Podczas pierwszej wizyty byłam u innego lekarza a teraz ten drugi nie może mnie przyjąć! Proponują więc żebym przepisała się na inny dzień. Czerwonowłosa mierzy mnie wzrokiem tak, jakby najchętniej chciała mnie stamtąd wygnać. Wizyta 5: nie doszła do skutku. Nerwy mi puściły. Udałam się do innej firmy po soczewki. Dodam, że nie oceniam tutaj całej firmy, tylko jeden salon, z którego korzystałam. Jednak obsługa tak skomplikowała mi życie, że już nigdy tam nie wrócę. Zachowanie i wygląd personelu: - 2 ze względu na panią w czerwonych włosach oferta, cena, asortyment: +2, mają dość szeroki wybór soczewek w dość przystępnych cenach, jednak nie zachęci mnie to do powrotu. Organizacja i czas obsługi: - 5, to co opisałam powyżej. Na wizyty do lekarza okulisty rejestrują na co 20 minut. To chyba logiczne, że badania wzroku i nauczenie osoby, która nigdy nie nosiła soczewek, zakładania ich, nie zajmie tyle czasu! Ilekroć tam nie poszłam klienci muszą czekać, bo "mają opóźnienie". Skoro taka sytuacja powtarza się zawsze, to czemu nie wydłużą czasu tych wizyt? Pomimo tego, że klient jest punktualny, musi potem chodzić po galerii czekając na wizytę. Nawet jeśli lekarz przyjmuję tylko 3 godz w określonym dniu. Od pierwszej wizyty mają poślizg. Wygląd miejsca obsługi: +3, czysto, schludnie, jednak nie zachęci mnie to do powrotu. Osobą planującym przerzucenia się na soczewki, polecam przygotowanie większej gotówki i znalezienia profesjonalnego salonu optycznego, z którego nikt nie będzie cie wyganiać