Opinia użytkownika: Turystka
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: W dniu dzisiejszym robiłam zakupy w sklepie Rossmann w Galerii Stokrotka. W sklepie było czysto i schludnie - na półkach były równo poukładane towary, asortyment był pełen, nie zauważyłam pustek na półkach. Pracownice, które rozkładały towar były szybkie, dokładne. Zapytana o maseczkę do twarzy pracownica szybko zaprowadziła mnie do półki, na której leżał interesujący mnie towar. Jednak jednym z moich zastrzeżeń jest to, że przy stoisku z kosmetykami do twarzy przez kilka minut nie pojawiła się jednak żadna z pracownic.Sklep jest ładnie rozplanowany, chociaż w pierwszej chwili byłam zaskoczona nową organizacją (po trwającym miesiąc remoncie). Przy wejściu do sklepu leżały aktualne gazetki promocyjne, towary z gazetki były oznaczone. Kiedy chciałam zapłacić za zakupy były czynne dwie kasy. Obsługa była dość powolna, ale po kilku minutach usłyszałam dzwonek i otwarto trzecią kasę. Kasjerka zaproponowała mi bezpłatną reklamówkę, wyraźnie podała kwotę do zapłaty. W okolicach kasy nie znajdowały się zbędne przedmioty, żadnych osobistych rzeczy pracowników. Zakupy przebiegły sprawnie, asortyment w sklepie Rossmann jest bardzo szeroki, w związku z tym nie miałam większych problemów z odnalezieniem i zakupem potrzebnych mi towarów. Pomijając dość długie oczekiwanie przed kasą (mimo otwarcia trzeciej kasy) zakupy uważam za udane zarówno ze względu na kompletność asortymentu, jak i wysokie kompetencje obsługi na terenie sklepu.