Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Niedawno otworzyłam konto oszczędnościowe i osobiste w Banku Millennium, ale bez karty płatniczej, bo zależało mi głównie na dostępie do konta przez internet. Dziś zadzwoniła do mnie pani z infolinii banku z propozycją karty do konta. Pani na początku rozmowy przedstawiła się i zapytała czy może mi teraz zająć czas - było to bardzo grzeczne i uprzejme z jej strony. pracownica zaproponowała mi otrzymanie karty bezpłatnie na rok, w ramach oferty przygotowanej specjalnie dla mnie. Podziękowałam pani za tą propozycję i wyjaśniłam, że nie potrzebuję karty, bo jest to moje dodatkowe konto i chcę mieć tylko dostęp przez internet do niego. Pani na tą informację powtórzyła swoją wcześniej wypowiedzianą kwestię - że to oferta specjalna itd. W sumie pracownica była uprzejma, ale na moje odmowy powtarzała te same argumenty, tylko innymi słowami. W końcu po trzech takich wymianach zdań pani odpuściła i zaprosiła mnie do oddziału banku, jeśli zdecyduję się na posiadanie karty do konta. Pracownica podziękowała mi za rozmowę i życzyła miłego dnia.