Opinia użytkownika: Turystka
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W dniu dzisiejszym udałam się na zakupy do salonu Empik.Od progu zauważyłam, że w salonie panuje świąteczna atmosfera - wyeksponowano produkty dedykowane jako "prezenty"-gry, książki w limitowanych wydaniach,gadżety typu kubki itp. Nowości i bestsellery również były wyeksponowane w widocznych miejscach. Książki były poukładane, na terenie salonu widziałam dwoje pracowników na bieżąco przekładających, segregujących, uzupełniających książki na regałach i stołach. Podeszłam do jednej z pracownic z prośbą o pokazanie mi interesującej mnie pozycji. Z uśmiechem oderwała się od swoich prac i zaprowadziła do regału na którym stała interesująca mnie pozycja. Kiedy czekałam w kolejce przed kasą (przede mną były dwie osoby, za mną stanęły również dwie), pracownik stojący w kasie poprosił koleżankę o rozpoczęcie obsługi w drugiej kasie. W czasie płacenia zapytałam pracownicę o usługi poprzez empik.com. Pytałam o czas dostaw zakupów do ich salonu oraz formę płatności. Wyczerpująco, z uśmiechem odpowiedziała na moje pytania. W czasie obsługi była miła, kulturalna, zaproponowała reklamówkę na zakupioną przeze mnie książkę. Bardzo podoba mi się zarówno forma obsługi w salonie Empik, jak i wystrój oraz forma prezentacji sprzedawanych tam produktów. Asortyment jest naprawdę duży, brakujące towary można zamówić przez witrynę internetową empik.om. Pracownicy są pomocni, grzeczni i przede wszystkim "pod ręką", kiedy klient potrzebuje pomocy, np. w odnalezieniu regału z interesującymi pozycjami. Ze sklepu wyszłam w pełni zadowolona.