Opinia użytkownika: Kaja_16
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: W dniu dzisiejszym odwiedziłam supermarket Real mieszczący się przy ul. Piłsudskiego 98 w Łodzi. Przed sklepem jest duży parking, był odśnieżony dla samochodów. Wejście do sklepu było również odśnieżone. Na drzwiach widoczne sbyły godziny otwarcia sklepu. Szyby były czyste i zadbane. Przy jednym wejściu do sklepu był przystanek autobusowy dla MZK – jest to darmowy autobus dla klientów sklepu. Po wejściu do niego można było odczuć ciepło. Przy wejściu do sklepu stał ochroniarz z pełnym umundurowaniu. Na podłodze panował porządek i ład. Na półkach było czysto i schludnie. Oświetlenie działało poprawnie. Również grała po cichu muzyka. Każdy produkt posiadał cenę. Po zrobieniu zakupów poszłam do kasy. Było wiele kas, ale tylko nieliczne było otwarte – z 29 kas ok 10 było otwartych. Były również kasy samoobsługowe, z których klient mógł sam skorzystać. Podeszłam do jednej z nich. Takich kas było 4. Zaczęłam skanować produkty po kolei. Następnie zeskanowałam kartę na punkty. A w następnej kolejności uregulowałam rachunek. Miałam jeden problem z zeskanowaniem bonu. Wcisnęłam przycisk pomoc. Po chwili pojawiła się pani, która poinformowała mnie, że bonów nie można w tych kasach skanować – tylko trzeba ich użyć przy kasach z kasjerami. Podziękowałam za informację. Kasy były czyste i zadbane. Przy tych kasach była instrukcja obsługi, jak korzystać z kasy. Jeśli ktoś miał problem, mógł skorzystać z pomocy pracownika sklepu. Pracownik ten przychodził w krótkim czasie lub był na miejscu. Przy tych kasach stał również ochroniarz w kompletnym umundurowaniu. Pani, która mi pomogła była pracownikiem sklepu. Była to niska osoba, w krótkich ciemnych włosach oraz w okularach. Pani ta była w mundurku sklepu.