Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ZUT Rzadka Wola
Treść opinii: Jadąc do domu korzystam z usług tej firmy. Oferuje ona dwa bezpośrednie autobusy do mojej miejscowości. Oraz przystępną cenę biletów. W piątek 10 grudnia br. tak również było. Autobus przyjechał przed czasem. Niestety nie była zmieniona tablica kierunkowa co wywoływało niepokój i zdezorientowanie u pasażerów. Przy zakupie biletu zauważyłam kompletny bałagan przy kasie. Kierowca pieniądze inkasowane za bilety odkładał przy kierownicy zamiast do przegródek w kasie. Autobus wyruszył o czasie. Niestety w połowie trasy kierowca nagle zaczął zawracać. Okazało się, że nie znał on tej trasy. Jedynie dzięki pomocy pasażerów, pilotowaniu przez nich kierowcę udało się dotrzeć do celu. Jednak błędne krążenie kierowcy w połowie trasy wiązało się ze znacznym opóźnieniem. Moim zdaniem kierowcy powinni być dobrze przeszkolenie by uniknąć takich sytuacji.