Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: jubilex33.pl
Treść opinii: W dniu 8 listopada zrobiłam zamówienie w sklepie www.jubilex33.pl. Wśród zamawianych rzeczy znalazły się srebrne łańcuszki długości 10 cm, które zgodnie z opisem na stronie można zakończyć oczkiem z jednej lub z dwóch stron. Niestety nie napisano ile taka usługa kosztuje. Napisałam zatem maila do sklepu z zapytaniem o cenę i porosiłam o szybką odpowiedź ponieważ jeszcze tego samego dnia chciałam zapłacić za towar by następnego dnia już do mnie wyszedł. Zależało mi na czasie ponieważ miałam już kupujących na rzeczy wykonane z tych łańcuszków. W dniu 8 listopada nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ze sklepu. Nastepnego dnia również odpowiedzi nie było zatem postanowiłam zadzwonić. Odebrał pan, który z tego co zrozumiałam jechał właśnie autem i nie mógł rozmawiać. Tego dnia jeszcze kilkukrotnie próbowałam się dodzwonić ale bez skutku. Napisałam do sklepu kolejnego maila z informacją, że właśnie płacę za zamówienie w wysokości jaka podana była na stronie plus 5 zł za wykonanie zakończeń i bardzo, ale to bardzo proszę o pilne wysłanie zamówienia. Ewentualną różnicę dopłacę przy kolejnym zamówieniu. W ciągu kolejnych 3 dni byłam na szkoleniu i nie miałam dostępu do komputera. Po powrocie okazało się, że towar jeszcze nie przyszedł a na mojego maila nie było żadnej odpowiedzi. Kolejny raz próbowałam dodzwonić się do sklepu. Oczywiście bezskutecznie. Napisałam znowu wiadomość do sklepu, ze jest mi bardzo przykro iż moje pierwsze zamówienie w tym sklepie nie zostało zrealizowane. Czuje się oszukana i czekam na zwrot pieniędzy. Napisałam również, że szkoda iż właściciel połaszczył się na marne 100 zł przyjmując pieniądze a nie realizując zamówienia, bo w ostatecznym rozrachunku ja już robić zakupów w tym sklepie nie będę i tym samym sklep stracił klienta. Dopiero ta „ostrzejsza” wiadomość sprawiła, że właściciel sklepu po ponad tygodniu od zamówienia odezwał się i odpisał przepraszając za zwłokę w obsłudze. Reasumując: zamówienie, które miało być zrealizowane w ciągu 24 godzin i nadane listem priorytetowym trafiło do mnie 1,5 tygodnia później. Po kontaktach ze sklepem został tylko niesmak oraz solidna decyzja, że nie będę korzystała więcej z jego usług.