Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Diverse
Treść opinii: Kupując w dniu j/w kurtkę, która była już wcześniej " upatrzona" poprosiłam pracownika sklepu o sprawdzenie rozmiaru, który nas interesował. Była kurtka w rozmiarze, którą ewentualnie kupimy, ale rozmiar mniej też by się przydał. Widziałam minę Pani, która nas obsługiwała, z której można było wywnioskować, że nie miała najmniejszej ochoty sprawdzić tego rozmiaru. No, ale poszła , prawie obrażona. Rozumiem sobota, okres przedświąteczny, w domu robota, a tu ludzie się kręcą. Wróciła bardzo szybko - prawie z prędkością błyskawicy- oznajmiając, że rozmiaru poszukiwanego przez nas nie ma. Mówi się trudno. Coś w tym wszystkim nie dawało mi spokoju. Poprosiłam dla odmiany Pana o pomoc, i o dziwo rozmiar się znalazł. Pana nie było dłużej i za czas oczekiwania nas przeprosił. Ale różnica w obsłudze. Kupiliśmy tę kurtkę, zapłaciliśmy. Podziękowaliśmy i chcemy już wychodzić, kiedy syn zobaczył jeszcze koszulę, która mu się spodobała. Poprosiliśmy z znowu "naszego" Pana, który znalazł rozmiar i koszulę kupiliśmy. Wychodzimy zadowoleni z zakupów . Po tej historii nasunęła mi się refleksja,: jeżeli w danym miejscu pracy pracują dwie osoby i dla jednej z nich nie ma problemu wykonywać sumiennie swoją pracę, to co robi ta druga osoba? Szkoda, że psuje wizerunek całkiem fajnego sklepu takim podejściem do pracy. A może niech się zastanowi , czy chce pracować, czy się ślizgać po plecach kolegów? Nie dziwiłabym się, jak by był duży ruch, a tu było zaledwie kilka osób.