Opinia użytkownika: Observer
Dotycząca firmy: Metropolitan
Treść opinii: Wybrałam sie do Metropolitan na niedzielne śniadanie. Po wejściu do restauracji zostałam miło przywitana. Kelnerka wskazała wolny stolik. Po chwili przyniosła menu, mówiła cicho i niewyraźnie jakby pod nosem. Najpierw podane zostały napoje, a nastepnie reszta zamówienia. Okazało się, że zamówione naleśniki były smaczne chociaż dość mocno przypalone. Kelnerka mimo, że po przyniesieniu zamówienia życzyła smacznego, powiedziała to z grobową miną i bez przekonania.Zwróciłam uwagę, że wyraźnie sprawiała wrażenie naburmuszonej co zupełnie nie pasowało do atmosfery lokalu. Zdziwił mnie fakt, że inne osoby z obsługi pożegnały mnie w sympatyczny sposób z uśmiechem na twarzy, oprócz kelnerki, przez którą byłam obsłużona. Po dzisiejszej wizycie mam mieszane uczucia, a szkoda bo do tej pory miałam jak najlepsze zdanie o tej resturacji.