Opinia użytkownika: Regina_9
Dotycząca firmy: Puma
Treść opinii: Zachowanie personelu sklepu jest odwrotnie proporcjonalne do siły marki PUMA. Chciałam przymierzyć buty sportowe wyeksponowane na stertach kartonów stojących na środku sklepu. Zauważyłam, że na kartonie z butami z moim rozmiarem stoi kilka innych kartonów. W związku z tym, że miałam już torby z zakupami poprosiłam pracownika sklepu (tak myślałam, bo miał identyfikator), żeby pomógł mi przy tych kartonach. Dowiedziałam się od niego, że nie zajmuje się obsługą klientów i jak potrzebuję pomocy, to mam poprosić jakiegoś pracownika i wskazał ręką panią na drugim końcu sklepu. Nie skorzystałam z pomocy. Wychodząc ze sklepu zwróciłam uwagę na rękawiczki. Tego dnia w sklepie była promocja polegająca na tym, że druga rzecz jest za pół ceny. Postanowiłam nabyć dwie pary dla moich córek - mistrzyń świata w gubieniu rękawiczek :) Pani przy kasie, niewiele się wysilając, mogłaby w ramach pełnionych obowiązków uczestniczyć w zabawie w kalambury i prezentować tytuł filmu "Martwa cisza". Moje milczenie z tą panią przerwało tylko jej stwierdzenie PIN proszę... i już. Od sklepów marki PUMA (nawet outletowych) oczekuję dobrej obsługi zarówno na sali sprzedażowej, jak i przy kasie, a nie milczących księżniczek.