Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Bank pobrał mi niesłusznie opłatę 5zł za poinformowanie mnie listownie o niezrealizowaniu polecenia zapłaty, mimo iż wcale nie składałam dyspozycji, że chcę być informowana o takim fakcie. Poszłam więc do oddziału, aby wyjaśnić tą sprawę. Udało mi się trafić na moment, że nie było kolejki klientów i gdy podeszłam do stanowiska obsługi, powiedziałam pracownicy w jakiej sprawie przychodzę. Obsługa w tym banku odbywa się na stojąco i ponieważ moja sprawa była trochę skomplikowana i czasochłonna (pani musiała gdzieś zadzwonić i upewnić się jaki formularz ma wypełnić, a ja musiałam opisać tą sytuację), wiec spędziłam przy okienku ponad 20 minut na stojąco - jest to duże utrudnienie, zwłaszcza dla osób starszych. Poza tą niedogodnością oceniam pozytywnie obsługującą mnie pracownicę. Złożyłam reklamację, tak jak planowałam i teraz czekam na jej rozpatrzenie przez bank. Pracownica udzieliła mi wszelkich potrzebnych informacji na ten temat. Powiedziała również, że to sam bank automatycznie, bez mojego wyrażenia zgody, wysyła informacje do klientów na temat niezrealizowania polecenia zapłaty i pobiera za ten komunikat 5zł opłaty...