Opinia użytkownika: Kamil_493
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Obserwacja miała miejsce tuż po otwarciu punktu. Błaha sprawa, czyli zakup PenDrive'a okazał się drogą krzyżową, która trwała blisko 30minut. Pierwsza sprawa to odnalezienie USB. Asortyment w punkcie ogromny, ale nic nie można znaleźć. Pracownicy (chyba nieco zaspani) przez około 10 minut nie zauważali mojej obecności, dopiero gdy poprosiłem pracownika wskazał mi urządzenia do wyboru. Nikt nie udzielił mi informacji na temat produktu, ani nie wykazał żadnego zainteresowania moją osobą. Oprócz mnie w sklepi był tylko jeden klient, mimo to czterech pracowników nie raczyło mi doradzić. Sklep zachowany w czystości. Tak jak wcześniej wspomniałem asortyment duży , ale w niektórych przypadkach ułożony bardzo niechlujnie, m.in. drobne RTV i drobny sprzęt komputerowy. Pracownicy posiadali identyfikatory. "Dzień dobry" nie usłyszałem, ale "do widzenia" tak.