Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: Miałam w planie zakupienie baterii AAA i zobaczenie telewizorów z okularami 3D, wybrałam się do dużego centrum AGD – RTV, znanego MEDIA MARKT, na dużej dzielnicy ZWM, obok REAL-a. Przed sklepem bardzo duży parking, szerokie wejście, ochrona wewnątrz przy wejściu bezpośrednim. Pobrałam gazetkę firmową i minęłam dwie główne aleje, po drodze pooglądałam bogaty wybór przeróżnych towarów. Podeszłam do części multimedialnej i zaczęłam oglądać telewizory SAMSUNG, PHILIPS oraz SONY. Wybrałam SONY, przeglądnęłam propozycje, zdecydowałam się na zobaczenie prezentacji 3D. Nałożyłam okulary, niestety nie zauważyłam żadnego efektu przestrzennego. Stanęłam dalej od telewizora, dalej nic. Próbowałam coś przycisnąć, ale nie wiedziałam gdzie i nadal nic. Obok kilku pracowników z Media Markt głośno rozmawiali na tematy prywatne, zupełnie nie zwracali uwagi na moją osobę. W tle muzyczka, ogłoszenia i moje bezowocne próby z okularami. Minęły 4 minuty i pojawił się Pan ubrany na czarno z białym napisem na bluzce SONY oraz identyfikatorem. Pan Radosław zapytał mnie krótko ‘ Pomóc w czymś”, Odpowiedziałam, że chcę załączyć te okulary – Pan załączył, okulary były mocno zakurzone – Pan oczyścił z komentarzem „ to bardziej rozmazuje, ale może coś będzie”. Pooglądałam, zadałam kilka pytań, na które uzyskałam krótkie odpowiedzi, poprosiłam o ulotkę – Pan dostarczył mi Poradnik dla kupujących „Telewizory LCD –BRAVIA” Powiedziałam dziękuję bardzo – na to Pan NIC nie odpowiedział, nie zaprosił do zakupienia oglądanego sprzętu, nie powiedział do widzenia. Od razu podszedł do pracowników obok i rozpoczął z nimi konwersację „co robicie…” Reasumując krótką prezentację: brakowało bardziej szczegółowych opisów oraz kulturalnych, grzecznościowych form na pożegnanie. Kupiłam potrzebne baterie i pooglądałam ogólnie wnętrze sklepu – żadnych akcentów świątecznych, niestety. W kasie typowo standardowa obsługa: wymieniona kwota, ma Pani może drobne, dziękuję. Na moje do widzenia – brak odpowiedzi. Ocena całości pobytu, zakupów – TAK SOBIE…