Opinia użytkownika: Karolina_658
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Owiedziłam dzisiaj salon firmy Reserved. Moim celem był zakup upatrzonej wcześniej szarej spódnicy. Po wejściu od razu podeszłam do wieszaka gdzie ostatnim razem znalazłam ową spódnicę. Okazało się, iż na wieszaku zostały jedynie modele czerwone. Zabrałam jedną z nich i udałam się w stronę kasy zapytać o taki sam model ale szary. Przy kasie znajdowały się dwie ekspedientki. Jedna z nich była zajęta obsługą innej Pani natomiast druga stała za monitorem komputera i nikogo nie obsługiwała. Podeszłam więc do Pani numer dwa, przywitałam się i poprosiłam o sprawdzenie czy jest jeszcze ta spódnica ale szara i w rozmiarze "s". Pani sprawiała wrażenie osoby mocno niezadowolonej z mojej prośby. Po sprawdzeniu okazało się, że jest jeszcze tylko jedna sztuka w moim rozmiarze. Poprosiłam o jej podanie. Pani ekspedientka odrzekła mi, że jeżeli nie wisi na wieszaku z przodu sklepu to ona nie ma pojęcia gdzie będzie znajdowała się ta spódnica. Stwierdziła też, że może któraś z pracownic sobie już ja odłożyła i jest niedostępna.Szanowna Pani nie wykazała odrobiny inicjatywy. Postawa ewidentnie antysprzedażowa.Pani sprzedawczyni ubrana była w strój czysty i schludny, twarz zdobił delikatny makijaż. Dużą uwagę przyciągał kolczyk w ustach, który wyglądał mało estetycznie. Nie polecam tego salonu. Obsługa pozostawia wiele do życzenia.