Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: matras.pl
Treść opinii: Odwiedziłam moją ulubioną księgarnie w Opolu, żeby kupić jakąś ciekawą pozycję do poczytania w mroźnie wieczory. Po raz pierwszy postanowiłam pooglądać jak prezentuje się ta księgarnia jakościowo i ocenić poziom obsługi. Położenie bardzo atrakcyjne w centrum miasta, przy Galerii Opolanin z TESCO. Wokół dużo stanowisk parkingowych, w pobliżu Galeria Sztuki Współczesnej, Teatr. Położenie sklepu narożne, duże szklane witryny: potrójna boczna z prezentacją książek dla dzieci i dorosłych oraz podwójna przed wejściem głównym i potrójna po prawej stronie wejścia z książkami, albumami, atlasami, obrazami. Na wszystkich witrynowych szybach przedstawione propozycje z czytelnymi cenami w kształcie gwiazdek oraz małe plakaty reklamowe z ciekawymi hasłami: Prezent na czasie – nowość, Bestsellery 2010, Dla poszukujących oferta specjalna 10%, 15%, 25%, Książki na które czekam” oraz BONUSY od 21.11 – 31.12.2010, Przed wejściem do sklepu wita mnie stojak z plakatem „Książka, prezent, na który czekasz”, a po lewek stronie ładna, kolorowa choinka z upominkami na dole. Po lewej stronie4 drzwi hasło „Cuda się zdarzają” oraz „ 2 – 21.12. dodatkowy bonus pod choinkę. Na wprost wejścia, lekko w prawo pomysłowa kasa wyposażona wokół dodatkowymi zróżnicowanymi propozycjami, zachęcającymi do kupienia „jeszcze czegoś” przy płaceniu wybranych pozycji. Wewnątrz bardzo atrakcyjna, przestrzenna ekspozycja, wszystkie półki pełne, brak pustych miejsc, pomysłowy zakątek z dwoma stolikami i wygodnymi krzesłami. Kilka alejek z regałami, ciekawe różne stojaki czterostronne, niektóre okręcane – z ekspozycją książek, oznakowane tematycznie. W części po lewej stronie obszerny wybór propozycji dla dzieci – książki, wiersze, albumy, atlasy, kolorowanki, księgi zagadek, pozycje edukacyjne, łamigłówki. Ta część zainteresowała mnie najbardziej i kupiłam 3 pozycje: Zagadki –numerowane wierszyki, Księgę zagadek oraz Świat Zagadek Profesora Rozumka. Obsługa w tym dużym, ciekawym sklepie – 5 osobowa, wchodząc usłyszałam dzień dobry z kasy, 2 Panie zapytałam o interesujące mnie książki - odpowiadały chętnie, pokazując, gdzie się znajdują. Od siebie nic nie zaproponowały, nie wspomniały o promocjach, bonusach, obniżkach, hitach, nowościach… Przechadzały się po sklepie i czekały na pytania od klientów. Nie zauważyłam żadnej Pani podchodzącej i pytającej klientów, „czy może w czymś doradzić” lub elegancko „Co Panią dzisiaj do nas sprowadza”. Podchodzę do kasy, podaję wybrane 3 książeczki i powiedziałam „proszę”, usłyszałam kwotę do zapłaty, zapłaciłam gotówką wyliczoną kwotę, Pani oświadczyła – „to do reklamówki Pani zapakuję, jeszcze coś będzie”, na zakończenie obustronne „dziękuję, do widzenia”. Gazetkę firmową pobrałam sama z półki przy wyjściu. Ogólnie zakupy były udane, sklep atrakcyjny z obszernym zaopatrzeniem, jedynie brakowało większego zaangażowania i aktywności pracowników, warto też na zakończenie zaprosić klienta ponownie i wspomnieć o klubie stałego klienta.