Opinia użytkownika: Kamil_71
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W związku z zmianą adresu zamieszkania i nazwiska żona już ponad 2 lata temu złożyła w banku w Ciechanowie pismo o zmianę danych. Z czasem okazało się, że było potrzebne kolejne pismo. Ale po wielkich problemach udało się zmienić dane. Ostatnio ku zaskoczeniu ogólnemu nowa karta do bankomatu przyszła na stary adres ( dobrze ze osoby, które znają żonę tam jeszcze mieszkają i przysłali kartę). Po otwarciu karty okazało się, iż jest ona na stare nazwisko. Co było kumulacją wściekłości. Żona zadzwoniła na infolinię. Po jakiś 2 minutach odebrał konsultant, który nie wiedział, co zrobić i przełączył do koleżanki. Po kolejnej minucie ( oczywiście, za którą się płaci), konsultantka powiedziała, że trzeba jechać do starego banku i tam złożyć pismo bla bla bla. Nie było by problemu gdyby zapłacili za koszty dojazdu i czas stracony na załatwienie sprawy, bo to ich pracownicy zawalili sprawę. Podjęliśmy szybką decyzję żeby iść do lokalnego oddziału i tam się dowiedzieć więcej.