Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Naleśniki jak SMOK
Treść opinii: Będąc w Galerii Przymorze postanowiłam coś zjeść. Wybór restauracji w tym miejscu jest znikomy. Zdecydowałam się więc na naleśnikarnię. Ustawiłam się w kolejce - przede mną stały dwie osoby. Po 10-u minutach kolejka wydłużyła się o kolejne 3 osoby, a nikt z dotychczas stojących nie został obsłużony! Obsługa kręciła się po restauracji wykonując powolne ruchy i nikt nie zainteresował się stojącymi w kolejce klientami! Nikt nie zwrócił uwagi na to, że kolejka ciągle się wydłuża, a obsługa nie idzie! Doszłam do wniosku, że skoro nie chcą moich pieniędzy, to nie. I wyszłam z kolejki. To samo zrobiły osoby, które stały za mną. W taki oto sposób restauracja straciła pieniądze przynajmniej 4-ech klientów. Gdzie był manager tej restauracji?!