Opinia użytkownika: Karolina_658
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Kilka dni temu wybrałam się na małe zakupy do dyskontu spożywczego Lidl. Jestem jego stałą klientką gdyż znajduje się blisko mojego miejsca zamieszkania. Po wejściu do środka od razu moją uwagę przykuły rozłożone kartony leżące na ziemi. Była to swego rodzaju ochrona przed błotem śniegowym z zewnątrz. Kartony były przemoczone i wyglądały bardzo nieestetycznie. Po wejściu do środka okazało się iż uległo zamianie rozmieszczenie poszczególnych produktów w sklepie. Zakupy, które zwykle trwały tam kwaadrans przeciągnęły się do kilkudziesięciu minut. Przechadzając się pomiędzy półkami nie zauważyłam żadnej osoby z obsługi, a w sklepie znajdowało się kilkudziesięciu klientów. Niewątpliwym minusem był fakt iż działała tylko jedna kasa pomimo sporej kolejki do niej. Pani kasjerka działała bardzo sprawnie. Ubrana była czysto i schludnie w strój firmowy.Zostałam przez nią przywitana, pożegnana i zaproszona ponownie. Dużym plusem tego dyskontu spożywczego jest możliwość znalezienia wielu produktów z różnych kuchni świata w bardzo przystępnej cenie. Polecam.