Opinia użytkownika: logeen
Dotycząca firmy: sklep-presto.pl
Treść opinii: W moim przypadku byłoby idealnie, gdyby nie jeden fakt. Mam na myśli moją prośbę o informację dotyczącą produktu, którą skierowałem do firmy trzykrotnie: - telefonicznie - rozmowa z Panią konsultantką - przy składaniu zamówienia - mailem po złożeniu zamówienia W każdej z podjętych prób chciałem uzyskać informację dotyczącą rodzaju materiału/tworzywa użytego do wykonania buta i preparatów, jakich powinienem użyć do pielęgnacji tego obuwia (chciałem je kupić od razu w tym sklepie). Pracownicy tej firmy nie podeszli w pełni profesjonalnie do obsługi klienta. Zastanawiam się jak dużo czasu trzeba, by zadzwonić do producenta obuwia i zapytać o rodzaj materiału? Od momentu zapytania o materiał (i złożenia zamówienia) do czasu jakiegokolwiek zainteresowania się moją kolejną prośbą o informację o produkcie minęło 8 dni - dlaczego nie np. w ciągu 24h? Dopiero po tym czasie osoba odpowiedzialna za obsługę klienta zaczęła interesować się moim pytaniem, i przyznaję - zrobiła to dobrze. Rozumiem, że musiałem czekać kolejne 7 dni na informację, bo "musieliśmy skierować zapytanie do producenta" - Sklep Sportowy Presto. Niestety podsumowując jakość obsługi, przyznałbym bardzo niską ocenę. Ciekaw jestem, ile jest osób które zostały podobnie "obsłużone"..