Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Na moim rachunku karty kredytowej pojawiła się niezgodność salda, na infolinii sprawę badano wnikliwie przez ponad godzinę i dostałem informację, że obciążono mnie odsetkami za nieterminową spłatę zadłużenia. Tymczasem jestem pewien, że przelewy zostały wpisane właściwie (zgodnie z datą na wyciągu). Od operatorki dowiedziałem się, że nie liczy się nic innego tylko data zaksięgowania wpływu na koncie (twierdzenie niezgodne z zapisami umowy i Kodeksu Cywilnego). Wiem kiedy pieniądze wpłynęły do Aliora, wiem też że w wyznaczonym terminie spłaty był dzień ustawowo wolny od pracy, ale tego specjalistom z Banku nie udało się ustalić. W takim przypadku KC mówi jednoznacznie: "Następny dzień roboczy". Jedna wielka katastrofa. Na szczęście nie mam już z nimi nic wspólnego Karty zamknąłem rachunki opróżniłem i wszystkich namawiam do tego samego!!!